donderdag 22 april 2010

De uitdaging.

Binnenkort is 't feest, groot feest. Een trouwfeest!

Ik zocht al zo lang een reden om met z'n vieren in een gelijk stofje rond te lopen en een familiefeest is een goede reden, een perfecte reden ... niet?
Bovendien kunnen vrouwen nooit te veel rokjes en kleedjes in de kast hangen hebben.

Deze mama besloot dus om een uitdaging aan te gaan!  
4 meiden - 3 rokjes - 1 kleedje 
(en veel te weinig tijd om dit alles gerealiseerd te krijgen.)




Ik ben niet zo gek als tante Hilde om voor de hele familie te gaan naaien (zie hier en hier) maar ik vind haar wel bewonderenswaardig en haar werk een pluim waard.

1 opmerking:

Unknown zei

Lieve Mme Li,
Jij hebt efkens al een maand een blog en ik wist dat niet! Vanaf nu heb je alvast één trouwe volger. Ik ben benieuwd naar je rokjes en kleedje...