vrijdag 14 mei 2010

Roodkapje


Verkleedkledij van de meiden, made@home.
Patroontje: Ottobre

4 opmerkingen:

Oon zei

Allé, jij was nog wakker genoeg om iets te posten? :-)
Zal ik ook eens proberen voor O., maar misschien met een iets minder puntige kap. Ziet er een beetje KKK uit, maar dat komt misschien door die film die ik onlangs zag :-)
Die tweede foto is wel lief, met haar gezichtje dat er een beetje uitpiept.

Mme Li zei

@ Oontje: Oh ... zo'n associaties!
Ik wil dat verkleedkledij maximaal gebruikt kan worden en tekende dus het patroontje in een grote maat over. (8 of 10 jaar) Daardoor lijkt de muts zo puntig en groot. Dochterlief is uiteindelijk ook nog maar 4+.

LiLa zei

Hè dat patroontje herken ik ! Heb vorig jaar ook een reeks capes gemaakt voor al de roodkapjes in de familie.

Unknown zei

Hallo,

Heb je een patroon met beschrijving voor mij?

vr. gr. Mariska