zondag 13 maart 2011

daisy buttons voor de pop

Hoe een peuter met weinig woorden toch heel veel duidelijk kan maken.


Minimeid trok die middag deze (toen nog half-afgewerkte rok) meerdere keren uit mijn handen en paste deze aan haar pop.  Daarna keek ze mij met smekende ogen aan en begon een mantra over 'rokje' en 'popje'. Eindeloos bleef ze dit scenario herhalen.   
De mantra klinkt nog steeds na in huis,
maar nu omdat ze vol trots aan iedereen het rokje van de pop toont.

Naaisel: 6/10  (Ik mag dit toch meetellen, of niet?)

3 opmerkingen:

Oon zei

Oh, jij maakt rokjes voor de pop en ik schuif dat al maanden voor me uit. Een opdrachtje van F's creche, waar ik nog altijd niet aan begonnen ben...

Unknown zei

Lol, schattig! Ik toon dit NIET aan die van mij, of ze staan hier ook in rij aan te schuiven.

Mme Li zei

@ Oontje: Deze ervaringsdeskundige komt je helpen! Heb in de voorbije jaren al een hele collectie gemaakt: rokjes voor de Haba-poppen, een trouwjurk voor de bruidssmurf, een cape voor de toversmurf, kleedjes voor Mia (assortie met de rokken van de meiden) ...