vrijdag 22 juli 2011

voor Tine en Emma - dankjewel


Mijn grote meiden mogen een weekend aan zee logeren,
en als verrassing voor de vriendinnen hebben ze een geschenkje mee.


De rugzakjes zijn verschillend afgewerkt.
De ene heeft een tunnel voor de touwtjes, de andere niet.


Over die touwtjes ... 
Als ik ergens touwtjes, koordjes, rekkers  
of iets anders door een tunnel moet krijgen, 
dan pin ik die altijd op een veiligheidsspeld om die erdoor te krijgen.  
Vorig weekend ging de veiligheidsspeld open en bleef ze haperen, 
na veel gepruts en een bloedende vinger kwam alles toch goed.

Plots herinnerde ik me (veel te laat) deze naald en draad,
waarmee de tweede rugzak in een handomdraai afgewerkt kon worden.


De stof - binnen- en buitenkant - komt van Ikea,
de touwtjes vond ik in Ajour, te Brugge.

1 opmerking:

Katja (@Yane) zei

Heel mooi! Leuke stofjes!