donderdag 8 september 2011

125

Is het dan tijd dan 'weggevertjes-tijd'?

De statistieken laten me dagelijks weten 
dat veel mensen de blog een bezoekje brengen,
(waarvoor dankjewel) 
maar weinigen onder jullie een berichtje nalaten.
(niet zo erg, ik doe dat ook niet altijd)

Maar kijk ... als 25 mensen reageren
dan naai ik een weggevertje.
(moet nog bedenken wat)

125 (officiële) volgers.
(daar wordt een mens blij van op zo'n druilerige ochtend)

09/09: Nog 4 reacties en ik geef iets weg ...
wat heb ik mezelf toch weer aangedaan.

31 opmerkingen:

Emma en Mona zei

Haha, uit jouw vorige getalblogjes dacht ik verjaardagen af te leiden. Deze maakte me nieuwsgierig :-)

Mie Katoentje zei

ik heb meestal maar net genoeg tijd om al die interessante blogs te lezen, zodat reageren er vaak overschiet. Maar ik vind het super, wat jij allemaal maakt, en je bezorgt me veel inspiratie!

Mme Li zei

@ Emma en Mona: 125 jaar, dat zou al de moeite zijn...

@ met liefde gemaakt: dankjewel

Pluisje zei

Ge hebt een super mooie blog!! Maakt heel mooie dingen en daarom kom ik altijd terug piepen ..

Mme Li zei

@ pluisje: altijd welkom!

Katja (@Yane) zei

Inderdaad, prachtige blog en je maakt mooie dingen. Ik kom hier dan ook regelmatig een bezoekje brengen...
Doe zo verder zou ik zeggen...

Pluisje zei

En ik ga je volgen dus op naar de 130 volgers.Groetjes brigitte

Mme Li zei

@ Charlotte (stoffies): Ik was blij toen ik ontdekte hoe je die codes achterwege kon laten, want ik ben daar ook niet zo dol op.

Esther zei

Hi! Ik kom hier ook altijd kijken naar je nieuwe berichten. Ik lees blogs met mijn gsm op de trein, dus reageren is niet zo handig als met een klavier. Maar ik lees dus wel! En ik zie de mooie dingen die je maakt.
Groetjes!
Esther

Marijke zei

uhh *meld*
Ben 1 van die mensen die hier heel vaak kijkt maar weinig reageerd...
Vind het altijd heerlijk om rond te neuzen, nieuwe ideeen op te doen en te genieten van andermans maaksels... Maar reageren komt er meestal niet van. Al vind ik zelf reacties ook wel heel leuk, dus nu toch maar eens reageren!

hihi, misschien ook wel voor giveaway want dat is natuurlijk ook altijd heel leuk!

Groetjes
Marijke

Mme Li zei

@ Esther en Marijke: Leuk om ook eens te weten wie hier allemaal komt piepen. Anoniem zijn is leuk, maar mensen leren kennen nog leuker.

Kelly - Ma vie en vert zei

Ik pleit ook schuldig... Ik lees elk berichtje, maar reageren gebeurt zelden. Maar ja, meestal kan ik gewoon niet meer zeggen dan "zooo mooi!"... En dan heb ik nog niets over het gebrek aan tijd gezegd ;-)

elisanna zei

Ik kom hier graag lezen en kijken naar je mooie creaties!

Kikaatje zei

Altijd leuk om een kijkje te komen nemen en inspiratie op te doen !

mama saartje zei

allé, we zullen eens voor reactie 16 zorgen sie... ;-)

Leila zei

Zoals ik hier boven ook al las heb ik meestal ook maar net genoeg tijd om al die interessante blogs te lezen en niet steeds om te reageren.
Maar alle blogs die ik lees geven mij enorm veel inspiratie waaronder ook de jouwe.

Groetjes,
Leila

maarnietvangrijs zei

Iedereen leest hoor! :-))))))) Anders moet je af en toe je statistieken bekijken, om jezelf op te vrolijken. ;-)

Florence zei

Hier ook een echte lurker zoals ze dat zo mooi zeggen. Kom hier toch ook altijd wel even piepen om al dat moois te zien wat je gemaakt hebt.

Groetjes Florence

Mlle Belle zei

allez ik ga voor reactie nummer 20 dus nog 5 te gaan en dan... jippie een weggevertje! En ben er zeker van dat ook een mooitje zal worden

With love - by Eva zei

Ik had hetzelfde idee als Griet van Emma en Mona... Maar nu valt dus pas mijne frank :)
En tegen een weggevertje zeggen wij geen nee ;)

MaMarleen zei

Ik ben nr 22!!! Ik ben ook een van die volgers die weinig of niet reageerd. Sorry! Maar als er iets te winnen valt, dan reageer ik wel hoor :-)

Anoniem zei

Fijne blog! Nog 2 en er volgt een give away! Komaan he volgers. Laat een reactie na :-)

Marieke zei

Ook ik ben altijd in voor een fijne give-away!!

JoChapeau zei

Ik dacht, OK, dan doe ik even mee om aan 25 te geraken, maar nu zie ik dat je zelf regelmatig tussendoor reageerde ... hahaha, zo geraak je zeker snel aan 25 reacties :-)

Mme Li zei

@ JoChapeau en alle anderen: Ah ... ik reageerde maar 4 (nu 5 keer). Ook al zijn de reacties niet van 25 verschillende mensen, ik ben al heel gelukkig om al die 21 andere reacties te lezen. Bovendien heb ik op deze manier weer een paar fijne, voor mij nieuwe, blogs ontdekt.
Dankjewel allemaal!
Het doet deugd.

Anoniem zei

Ik ben al langer volger, maar reageer te weinig. Ik zal proberen er verandering in te brnegen. Ik lees je blog altijd met veel plezier en krijg er veel inspiratie van. Ook al had je al 25 berichtjes, toch nog een extra van mij.
Groetjes Helen.

Hanne zei

Ik weet niet of ik nog moet reageren of het aantal reacties al voldoet. Bij deze mijn bijdrage.
Ook ik reageer niet dikwijls, gewoon uit luiïgheid (of hoe schrijft ge zoiets), maar alles wordt wel gelezen hoor.

JoChapeau zei

Groot gelijk ! Het is fijn om de reacties te lezen op je blogpostjes ... en voor mij was het fijn om op ontdekkingstocht te gaan naar als die cijferberichtjes ... en enkel de code in de labels te gaan ontdekken, vond ik wel grappig.

Pluisje zei

Ik kijk uit naar uw give-away!!! Ik zelf ben er nog even vanaf pas als ik 100volgers heb ..

Aankleedpopje zei

Wow, ik zou willen dat ik zoveel lezers en vooral ook zoveel volgers had!! Of eerder andersom? Nou, maakt mij niet uit. Ik denk dat ik maar eens een give-away ga regelen, misschien zal dat helpen?
Groetjes, Ria.
En ik volg je (terug)!

wentiti zei

en weer eentje bij ;-)
leuk je te leren kennen op de ijverige wijven en bedankt voor de demonstratie van het fronsen!!