maandag 23 januari 2012

voor Ada - dankjewel

Ik wou dit gezinnetje bedanken, nog eens, dus ...
Terwijl de meisjes boven speelden, 
liet ik het door haar gekozen stofje onder het naaimachine rollen 
en toverde ik een rokje tevoorschijn.  
Deze keer had ik wat meer tijd, maar zij niet ;-)
Spelende meisjes willen geen rokjes passen.
Op de gok dan maar. 


Toen de mama haar kwam halen, 
werd het rokje gepast en niet meer uitgedaan.   
Als je al verliefd bent geworden op het stofje 
dan is de lengte van de rok minder van belang.
 Uh?  
Persoonlijk wou ik het veel korter, 
maar ik mag er mijn schaar niet meer inzetten.
 Ah ja, ze zal het in elk geval lang kunnen dragen
en geef toe, ze straalt van geluk.


Het rokje is mooi afgewerkt 
met een bloemmenborduursel aan de onderkant, 
maar dat zie je helaas niet op deze foto's.  

Geen opmerkingen: