vrijdag 24 augustus 2012

afscheid van de zomer


De zomer loopt op zijn einde.
Een zomer waar intens werd van genoten.

Omdat ik me er bewust van ben
dat ik mijn tijd anders ga moeten verdelen.
Omdat ik me er bewust van ben
dat het anders zal zijn.

Ik ben er op voorbereid en weet
dat ik er niet op voorbereid zal zijn.
Het zal een overrompeling zijn.
Het zal intens zijn.

Intens is goed.
Intens is ook verstikkend.

De zomer loopt op zijn einde.
Een zomer waar intens werd van genoten.

Een zomer waar de naaimachine niet werd aangeraakt
-  Hopelijk ben ik het niet verleerd ;-)  -
maar waar andere passies aandacht kregen.
Mogelijks blijft het nog even zo.
Ik heb meer dan één uitlaatklep.
Ze werken niet allemaal even goed
en ze werken niet allemaal op hetzelfde moment.

De zomer loopt op zijn einde.
Een zomer waar intens werd van genoten.
Een beetje met angst neem ik afscheid
en vol spanning wacht ik op de toekomst.

2 opmerkingen:

Babbeliene zei

zeer herkenbaar...! Maar nog even genieten hé.

Mme Li zei

@ Babbeliene:
Jij begrijpt het, dat weet ik.