zaterdag 2 februari 2013

carnaval

De jaarlijkse stress rond carnaval komt er weer aan.


Wat willen de meiden aan?
(veel ideeën, nog geen beslissingen)


Wanneer gaan ze beslissen?
(vlak voor ze onder wol kruipen, 
de avond voor het feest?)


Wanneer gaat mama dit naaien?
('s nachts?)


De meiden zijn gegroeid, veel gegroeid.  In onze verkleedkoffer valt dan ook niet zo veel meer te vinden dat hun nog past.  Meid daarintegen heeft keuze genoeg, want wat je hier terugvindt is maar een selectie van de inhoud van de koffer.


We zullen morgen eens een aantal knopen moeten doorhakken.



3 opmerkingen:

Mimi zei

succes ;-)
van die stress ben k al vanaf, hier hangt alles reeds klaar ;-)
liefs, mimi xxx

Juffra Toertjes zei

Ik kocht enkele tenuetjes.....ik ging er immers van uit dat ik NOOIT zelf een pakje ineen kon steken.
Totdat, ik dus een giraffenvelletje ( niet echt he) vond voor een prikje en ik besloot de sprong te wagen....en 't is gelukt...en uberschattig!
Ik hoop dat de zoon dat morgenochtend ook vind....en durft te poseren ( dan kan ik het op mijn blog posten!)

mama saartje zei

Hier ligt alles klaar, heb de keuze wat geleid door de stoffen te laten zien. Morgen aan de naaimachine!